ب نامزادداشته !


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 6165
:: بازدید سال : 12347
:: بازدید کلی : 112402

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

ب نامزادداشته !
سه شنبه 20 فروردين 1392 ساعت 12:28 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

 

 سلام یه خبرمهم دارم !

 

ب نامزادداره .........وقتیی شنیدم شاخ دراوردم .

 

 

نه این که داره ،نه داشته اماخانواده هاشون قبول نکردن 

 

 

باورنمیکنین منی که اینقدبه قول خودم دوسش داشتم اصلااصلاناراحت نشدم 

 

 

حتی یه قطره اشکم نریختم تنهاچیزی که عوض شد حس من بود

 

 

آره من نظرم کلادرمورد ب عوض شددیگه اصلااصلانمیخوامش دیگه ازش خوشم نمیاد.

 

 

اینیکه نمیره خدمت شایدبخاطردختره نمیره شایدهنوزم عاشقشه شایدهنوزباهم رابطه دارند .

 

 

من اصلانظرم راجع به ب عوض شدحالافهمیدم چرا ف میگفت ب عددی نیست .

 

 

من همیشه باخودم میگفتم مطمئنم خداخودش یه روزیه کاری میکنه که من خیلی راحت بتونم یکی شونوانتخاب کنم 

 

 

خیلی زودترازاونی که  فکرشومیکردم اون روزرسیداصلافکرشم نمیکردم همچین چیزی راجع به ب بفهمم 

 

 

وفکرشم نمیکردم که مجبورشم برم سراغ ف .حالاف برام مونده گرچه خیلی دلــــــم باف نیست ولی چون میدونم دوسم داره سراغشومیگیرم ودلم براش تنگ میشه 

 

 

من دیگه اصلا ب رودوست ندارم ونمیخوامش حتی اگه اون منوبخواد.هرچی بودتموم شدحالافقط مونده ف روبشناسم .

 

 

فروغ میگفت ف واسه عیدپیراهن ابی شلوارابی باکفش سیاه پوشیده بودمیگفت اینــــــقدرخوشگل شده بودکه نگو

 

 

میگفت همه چشماروی اون بوده .آخی عزیزم ف من خوشگله پس چی خیال کردی ؟

 

 

راستش حتماخیلی تغییرکرده چون همیشه تی شرت میپوشیدبادمپایی .بزنم به تخته میزم .

 

 

ازپارسال ندیدمش ازسردق ب به فروغ  میگفت ف عزیزم چطوره کجاس میخوام ببینمش خیلی دلم واسش تنگ شده 

 

 

بعدشم عیدوواسش تبریک گفتم بعدش که قطع کردم چقدخندیدم میگفتم وای ب نامزادداشته ؟

 

 

من حالاهیچ چیزوهیچ کس تودلم نیست نه ب نه ف وهرچقدرکه به ف توجه میکنم 

 

 

فقط بخاطراینه که میدونم دوسم داره البته میدونم ف بااین خوشگلی چطورعاشق من شده ؟هان ؟

 

 

بیخیال ف بااینکه میفهمیدمن ب رومیخوام بازم گفت واقعامنومیخوادولی من تافهمیدم ب کس دیگه ای رو

 

 

میخواسته اونم چی چندسال پیش ازش بدم میاددیگه نگاشم نمیکنم .حس من عشق نبودشایدیه امیدی به حس ف باشه !

 

 

من ف رودوست دارم ولی نه به عنوان چیزی یافکربدی نه یعنی نسبت بهش احساس خوبی دارم امانمیگم عاشقشم .

 

وظیفمه دلشونشکنم وهیچ وقت هم اینکارونمیکنم .




|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sima در تاریخ : 1392/1/21/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبت خیلی قشنگه خاستی ب منم سر بزن منتظرتم راسی من لینکت کردم لینکم کن .
پاسخ:منم لینکتون کردم عالی بود

<-CommentGAvator->
عشق در تاریخ : 1392/1/20/2 - - گفته است :
سلام گلم ..خوشحالم که زود فهمیدی.
متاسفم.
ولی بگم....حالا حالا مونده تا پسرا رو بشناسی حتی ف رو..خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم به ف هم فکر میکنی...نزار ازت نا امید شم. با این حس بچه گانه و عجولانه داری از خانمگی
می افتی ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: